عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم درصحنه و بزنگاه های انقلاب اسلامی ایران را بدون اسلحه به پیروزی رساند.

حضور همیشگی مردم در تمامی بزنگاه های انقلاب اسلامی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در جمع مردم ملایر با اشاره به اقدامات دشمنان علیه ایران پس از پیروی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: حضور مردم درصحنه و بزنگاه های انقلاب اسلامی  ایران را بدون اسلحه به پیروزی رساند.

او بابیان روند آغاز تا پیروزی انقلاب از سال ۴۲ تا سال ۵۷ به طول انجامید بیان کرد: امام خمینی (ره) در خرداد ۴۲ فرمودند که سربازان من در  گهواره ها هستند و زمانی که به دوران جوانی برسند حماسه‌ای ماندگار خواهند ساخت.

آقا محمدی افزود:امروز وقتی به مزار شهدا و تاریخ‌های تولد این شهیدان راه ولایت می‌نگریم به‌خوبی معنای این سخن رهبر کبیر انقلاب پر افتخار اسلامی ایران را درک می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب ایران و جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان بیان کرد: امروز نام امام ، رهبری ، سید حسن نصرالله و سردار پر افتخار ایران اسلامی  حاج قاسم سلیمانی در همه عالم شناخته‌شده است و همه می‌دانند ظهور امام عصر (عج) تنها خواسته ملت‌های مسلمان سراسر جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدام سخیفانه آمریکا و رئیس‌جمهور بی عقل آن در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تأکید کرد: آمریکایی شکست‌های متعددی و درد آوری در منطقه از ایران خورده بودند که ازجمله آن‌ها به ساقط شدن پهپاد نظامی فوق پیشرفته این رژیم جنایتکار، دستگیری افسران آن‌ها در خلیج‌فارس و شکست در یمن، لبنان و فلسطین باعث شد که برای تلافی این اقدام را انجام دهند.

او با بیان اینکه این شکست‌ها در برار جبهه مقاوت و ایران برای آن‌ها آنچنان در آورد بود که حاضر شدند تا به صورت رو در رو مقابل ایران باییستند، گفت:   آن ها فکر می کردند که با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی کار تمام میشود، اما با انتقام سختی که از آن‌ها گرفته شد فهمیدند امکان جنگ رو در رو با ایران نیست.

آقا محمدی گفت: رژیم جنایتکار آمریکا درصدد بود با این اقدام حاج قاسم را از یاد ما ببرد، اما امروز همه بچه‌های ما حتی کودکان خردسال عشقشان حاج قاسم است و همه‌ی این سلیمانی‌ها منتقم خون این شهید والا مقام هستند.

او تأکید کرد: ما و فرزندانمان تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیریم از پای نمی‌نشینیم و بیرون راندن رژیم جنایتکار آمریکا از منطقه انتقامی سخت از آنان خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مشکلات فراوان در زندگی و معیشت مردم ولایت مدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر مشکلات زیاد است بدانید تحریمی که رژیم جنایتکار آمریکا بر ملت ایران آورده بر هیچ ملتی نیاورده است.

او با بیا اینکه جوانان و نخبگان این مرز و بوم در حال کار و تلاش هستند تا شرایط و اوضاع کشور به امید خدا بهبود پیدا می کند، گفت: ترامپ گفته بود که ایران دو برگ برنده دارد که فولاد و پتروشیمی آن است و قصد داشته که آن‌ها را از ایران گرفته و هر کس در این دو زمینه کمک به ایران کند تحریم کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کوک نفتی و الکترود مخصوص که نیاز اصلی این دو بخش از صنایع ما است و آمریکا صادرات این دو محصول را از جانب هر کشوری به ایران ممنوع کرد و در همین راستا سال گذشته تصمیمات و جلساتی در بیت رهبری برای رفع این مشکل گرفته شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.